Blog

Czy w dobie internetu reklamy drukowane wciąż mają rację bytu?

O tym, że reklama jest dźwignią handlu, wiemy od wielu lat. Jednak wraz z rozwojem cyfryzacji i coraz większemu wpływowi Internetu na nasze życie jej formy stale się zmieniają. W związku z tym właściciele firm zastanawiają się, w jaką formę reklamy jest najlepiej inwestować, a także czy reklamy drukowane obecnie mają jeszcze wpływ na potencjalnych klientów. Mimo tego, że zalety reklam cyfrowych są właściwie niezliczone, to istnieje wiele sytuacji, w których tradycyjna reklama drukowana okazuje się niezastąpiona.

Dlaczego reklama drukowana jest niezbędna podczas spotkań biznesowych? 

Warto pamiętać, że reklama drukowana to nie tylko ulotki czy ogromne plakaty, które przedstawiają ofertę danej firmy czy informują o obecnie obowiązującej promocji. Do materiałów reklamowych przedsiębiorstwa zaliczają się również wizytówki. Najczęściej umieszcza się na nich podstawowe dane firmy, czyli jej adres, telefon oraz adres mailowy. Podstawową zaletą wizytówek jest fakt, że mieszczą się one w portfelu, w związku z czym potencjalny klient może mieć dane kontaktowe do pracownika danego przedsiębiorstwa zawsze pod ręką.

Wizytówki przydają się przede wszystkim podczas konferencji, spotkań biznesowych czy eventów branżowych. Dzięki nim można w estetyczny sposób przekazać dane kontaktowe, które jednocześnie przyczynią się do zapamiętania nazwy czy loga firmy w gronie potencjalnych klientów. Trudno wyobrazić sobie inną formę pozostawienia numeru telefonu podczas oficjalnych spotkań.

Upominki z logiem firmy dobrym pomysłem na reklamę 

Nie od dziś wiadomo, że drobne upominki wywołują uśmiech na twarzach każdego z nas. Właśnie dlatego wiele firm decyduje się na inwestycję w kubki z nadrukiem czy torby bawełniane z logiem firmy, które są ciekawym pomysłem na upominek dla klientów. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ponieważ wiąże się ze stosunkowo niewielkim nakładem finansowym, a praktyczne przedmioty będą towarzyszyły potencjalnym klientom na co dzień.

Nadrukowane na kubku czy torbie ekologicznej logo firmy buduje świadomość marki, a także powoduje, że osoba, która będzie miała potrzebę skorzystania z konkretnych usług, prawdopodobnie podświadomie sięgnie właśnie po ofertę firmy, której kubek ma na biurku. Taka forma reklamy nie jest możliwa przy zastosowaniu kanałów cyfrowych. Właśnie dlatego tradycyjne reklamy drukowane wciąż mają znaczenie i wielu przedsiębiorców w nie inwestuje.

« Poprzedni
phone696-695-990

Masz pytanie?

Zostaw swój numer telefonu,
oddzwonimy do Ciebie!

phone